Sla navigatie over

Stad krijgt dikke pluim voor snelle doorlooptijden

Uit een analyse van UNIZO Limburg blijkt dat de doorlooptijden voor het toekennen van omgevingsvergunningen voor aanvragen in Dilsen-Stokkem veel beter verlopen en korter duren dan in de rest van Limburg.

Aanvragen in de eerste aanleg nemen in Dilsen-Stokkem gemiddeld 71,2 dagen in beslag. Enkel Houthalen-Helchteren doet het beter met 67,5 dagen ten opzicht van een gemiddelde van 93,5 dagen. Wat betekent dat de gemeente Dilen-Stokkem zich de tweede snelste van de klas mag noemen!

“Met oprechte trots willen we onze medewerkers van de stad feliciteren voor deze geweldige prestatie! Dit is het resultaat van gedrevenheid, teamwork tussen onze medewerkers & het bestuur en het samen blijven streven naar innovatie & verbetering. Dank aan al onze medewerkers die hebben bijgedragen aan deze prestatie. Jullie inzet en toewijding maken het verschil voor onze burgers en ondernemers", alsdus schepen van Lokale Economie Kelly Issaris

Meest recente berichten

Plaats als eerste een reactie

Controleer je email om je profiel te activeren